من برگشتم
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

من برگشتم

نوشته شده توسط saba

سلام سلام خوبین اونی ها واوپاهای عزیز حتما تعجب کردین برگشتم اخه میدونین خیلی حوصله ام سررفته بود امتحانامون هم راحته دیدم که بیام بهتره به شماها سر بزنم واپ هم کنم بفرمایید







نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت21:58---4 دی 1391
خوشا از بند دام عشق رستن / ز دست بی وفایان دل گسستن
نصیب این دل وامانده این شد / شکستن هی شکستن هی شکستن

وبلاگت عالی بود موفق باشی به منم سربزن

مدیریت وبلاگ ĂŞ ℋℰ ℊ ℋĂñė


kimia
ساعت12:42---4 دی 1391
(¯`L´¯)✿

.`•.¸.•´(¯`I´¯) ✿

******.`•.¸.•´( ¯`K´¯)✿

***********` •.¸.•´(¯`E´¯)

─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°•☆

███████───▄▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°•☆

▀█████▀▀▄▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°•☆

──▀█▀ ☆¸.•°*”˜☆˜”*°°•

خیلی خوشگل شده مرسی اونی دستت درد نکنه بازم چمل کومائووووووووووووووووووو اونی
پاسخ: اره فداشششششش شمممممممممم خواهش عسیسمممممممممم


lee sara
ساعت22:39---3 دی 1391
baaaaaaaaaaaaaaaaaah baaaaah salam sabaaaaa jooooooonam vaaaaaaaaaaay ch eaxaye khoshmeliiiiiiiiiii b man koliiiiiiiiiii enerj dad mer30 azizaaaaaaaaaaaaam پاسخ: پاسخ: خواهشششششششش عزیزدلم

ساعت14:30---3 دی 1391
سلام صباااایی چه عکسای خوشگلی گذاشتی مرسیییییییی اووووووونی اونی امتحانای ما هم خیلی آسووووونه من فردا امتحان ندارم واسه همین اووومدم وااای اونی آدم وقتی این عکسارو می بینه دیگه دلش نمیخواد چش ازش برداره بازم میگم کوووووومائو اووونیالتماس دعا پاسخ: سلام عزیزدلمممممم خواهش میکنم اره اینقدر این چندماهه درس خوندم الان راحتم خوبیش همینه دیگه .اره واقعا اوپا جیگرترین ادم روی زمینه ادم اصلا نمیتونه چشم ازش برداره الهی من فداش شم خواهششش عزیزدلم بووووووسسسسسسسسسس

ساعت0:45---3 دی 1391
اونی میدونی چی بیشتر خوشحالم میکنه اینکه منم دیگه میتونم واس اوپا نظر بزارم اخه اقد مونده بود من فقط تایید میکردم حالا نظرم میزارم هه هه هه
عاشقتممممممممممممممممممممممم مممممممم پاسخ: هاهاهاهاهاها ارههههههههه خوشحالم که خوشحالی فدات شم


ساعت0:43---3 دی 1391
وای سلام اونی چی وبی واوووووووووووووو
پراووووووووووووووووووو ایول دمت گرم عالی عالی
راستی عشقملینکت کردم فدای توووووووو پاسخ: کومائوووووووووووو اونی جونم من خیلی وقته لینکت کدم فدات شمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 دی 1391برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 16
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 30
    بازدید ماه : 30
    بازدید کل : 75465
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1